Stillingsannonser i et moderne medielandskap
Det har blitt en selvfølge å annonsere på nett. Det må du i dag og man kan heller ikke glem sosiale medier!
Avhengig av hvilken kompetanse du er på jakt etter, må du vite:
Hvor og når treffer jeg min målgruppe? Ulike grupper har ulike medievaner.
I dag er mennesker digitale, sosiale og mobile, og det påvirker arbeidsmarkedet.
De såkalte «nye mediene» som LinkedIn, Facebook, Twitter og andre sosiale kanaler har passert 10 år og er for lengst etablerte kanaler for stillingsannonsering. De kan derfor ikke utelates når målet er å tiltrekke rett person til din bedrift.
Kombinasjonen av jobb- og karrieresider, sammen med sosiale medier lar deg treffe en svært god miks av aktive og passive jobbkandidater.
Jobbportalen ønsker å bidra med nyttige, konkrete tips og tanker som kan hjelpe deg når du skal velge leverandør av digitale stillingsannonser.
Annonsering kan aldri gi garantier, men alle vil ha valuta for pengene og resultat er avgjørende. Sørg derfor for å velge en erfaren leverandør som har mer å by på
enn et påkostet yttre! Det er i den digitale verden du finner dine fremtidige arbeidstakere.
Se filmen og få tilsendt vår gratis sjekkliste:: «11 viktige spørsmål du bør stille når du skal velge leverandør av digitale stillingsannonser»
Ønsker du mer informasjon? kontakt@jobbportalen.no