SkanPers Kommunikation

JobbPortalen.no

Stillingsannonser i et moderne medielandskap

Det har blitt en selvfølge å annonsere på nett. Det må du i dag og man kan heller ikke glem sosiale medier!

Avhengig av hvilken kompetanse du er på jakt etter, må du vite:
Hvor og når treffer jeg min målgruppe? Ulike grupper har ulike medievaner.

I dag er mennesker digitale, sosiale og mobile, og det påvirker arbeidsmarkedet.
De såkalte «nye mediene» som LinkedIn, Facebook, Twitter og andre sosiale kanaler har passert 10 år og er for lengst etablerte kanaler for stillingsannonsering. De kan derfor ikke utelates når målet er å tiltrekke rett person til din bedrift.

Last ned vår gratis sjekkliste
Nordmenn på sosiale medier: 
  • Facebook: Nesten 3,5 millioner nordmenn over 18 år har en profil
  • Twitter: 1,2 millioner registrerte profiler
  • Instagram: I overkant av 2,2 millioner nordmenn bruker Instagram
  • LinkedIn: +1,2 millioner registrerte profiler
  • YouTube: 1,7 millioner registrerte profiler. 3,750 millioner brukere
    (Kilde SSB, TNS og Ipsos Q2-18)

Økt fleksibilitet og tilgjengelighet
Kombinasjonen av jobb- og karrieresider, sammen med sosiale medier lar deg treffe en svært god miks av aktive og passive jobbkandidater.

Jobbportalen ønsker å bidra med nyttige, konkrete tips og tanker som kan hjelpe deg når du skal velge leverandør av digitale stillingsannonser.

Annonsering kan aldri gi garantier, men alle vil ha valuta for pengene og resultat er avgjørende. Sørg derfor for å velge en erfaren leverandør som har mer å by på
enn et påkostet yttre! Det er i den digitale verden du finner dine fremtidige arbeidstakere.

Se filmen og få tilsendt vår gratis sjekkliste:«11 viktige spørsmål du bør stille når du skal velge leverandør av digitale stillingsannonser»

Ønsker du mer informasjon? kontakt@jobbportalen.no