Din virksomhets omdømme, varemerke og profesjonelle rykte er den nye markedsføringsvalutaen. Medarbeidere og kolleger som opplever at de jobber i en virksomhet med et positiv og godt omdømme er stolte av arbeidsplassen sin. Det gir motivasjon og skaper trivsel, som igjen bygger lojalitet.
Omdømme
May 25, 2012 at 11:00 AM
Din bedrifts omdømme, profesjonelle rykte og varemerke er firmaets største tilgang og konkurransefordel. Et positivt omdømme må fortjenes og ivaretas, og bidrar til fornøyde medarbeidere som blir gode ambassadører mot omverden.
Den oppfattningen de ansatte har av virksomheten er av avgjørende betydning , også for å rekruttere ogbeholde nøkkelpersonell!
Vi sitter ikke med alle svarene, men vår drivkraft er hjelpe din virksomhet presentere en attraktiv organisasjon som med mot, stolthet og styrke møter morgendagens utfordringer.
♦ Hva gjør din bedrift for å skaper trivsel og bygge lojalitet?
♦ Hva gjør din bedrift unik?
♦ Hvordan kommuniserer dere dette utad?
Vi ønsker å bidra til at din organisasjon skal tiltrekke rett person på rett plass.
Helt uten forventninger har vi store forhåpninger om at vi har pirret din nysgjerrighet. Ring meg, eller send en mail om du ønsker snakke om din bedrifts behov og ønsker!
Husk: Omdømme er den nye markedsføringsvalutaen.
Vi ønsker deg en fortreffelig dag, forvent det beste!
Mvh//Ellen Øiesvold Palsén
Gründer og daglig leder
Kontakt meg gjerne via telefon 412 40 567, eller via e-post ellen@jobbportalen.no
Et positivt omdømme fungerer som en magnet - Vi tilltrekkes de som har det
(C.J Fombrun og Dr Cees van Riel)