Norske bedrifter tar ikke kontroll og utnytter mulighetene over hvordan de fremstår på LinkedIn med en bedriftsprofil og gjennom å påvirke hvordan deres ansatte presenterer bedriften. Dette kan NettCoach.no hjelpe deg med.
Slik unngår du at bedriften blir en sinke på LinkedIn
August 27, 2013 at 7:04 PM
Altfor mange norske bedrifter henger etter på feltet, hevder Bianka Jørung Fjeld, som er ansvarlig for Nordeas strategi for sosiale medier.
Dette kommer frem i en artikkel i Dagens Næringsliv i dag. Artikkelen er blant annet basert på en undersøkelse som er gjort av Kathe Arnesen i Nordic Media Team.
I følge artikkelen tror norske næringslivsledere at LinkedIn bare er en CV-database eller bare handler om nettverking.
Mange har en autogenerert bedriftsprofil på LinkedIn
En firmaside på LinkedIn er et sted der selskaper kan legge ut opplysninger om produkter og tjenester, nye stillinger og arbeidskultur. Alle medlemmer på LinkedIn kan følge en virksomhet som har opprettet en firmaside og motta oppdateringer om nøkkelutviklinger.
I følge artikkelen er norske bedriftsledere ikke klar over at de sannsynligvis har en autogenerert bedriftsprofil på LinkedIn som står tom og ser amatørmessig og kjedelig ut.
Kan skape økt interesse
Det er viktig for din bedrift å være på LinkedIn-nettverket. Men mange virksomheter har ikke laget firmasider hos LinkedIn, som kan skape økt oppmerksomhet og interesse.
Som LinkedIn-eksperter kan NettCoach.no hjelpe din virksomhet med dette, slik at virksomheten fremstår som spennende for potensielle kunder og jobbkandidater.
Ring for en uforpliktende samtale!
Telefon: +47 90 12 80 60